Jóga

Ohledně účasti na těchto akcích se prosíme vždy obracejte přímo na uvedenou kontaktní osobu. / Please contact directly the person in charge (kontaktní osoba) to join the following events.

Renáta Hošnová: Mindful Flow jóga

čtvrtek 18:30-19:45

Kontakt: Renáta Hošnová, r.chrenova@gmail.com

Dynamická, ale jemná zároveň. Tato lekce propojuje jógové plynutí s meditačními technikami tak, abychom odcházeli protažení a zároveň s čistou myslí. Mindful joga je vedená v mírném tempu a je vhodná pro mírně pokročilé cvičence*. Důraz je kladen na dech, opory a z nich zaujetí správného provedení jednotlivých cviků. Plynutí jednotlivých ásan neustále udržuje tok energie v těle a tím i samotnou pozornost k tělu - k sobě. Součástí každé lekce je vedená meditace.
*lekci zvládnou i fyzicky zdatnější bez jógových zkušeností.

O cvičitelce: Jógou žiju. Certifikovanou lektorkou jsem od roku 2016. Sama praktikuji ashtanga vinyasu, 2.sérii, 6 x týdně. V oblasti jógy a meditačních technik se kontinuálně vzdělávám. Nejtěžší praxe je ale ta, která se odehrává mimo jógovou podložku. A to jako máma 3-leté aktivní dcerky opravdu mohu dosvědčit Meditace jsou mi kotvou ve všedních dnech i záchrannou brzdou ve vypjatých situacích. Vystudovala jsem filosofii a východní křesťanství, od dětství miluji koně, zvířata a přírodu. Jezdectví je mojí vášní již od prvních školních let doteď. K józe jsem se dostala skrze meditace vipassana, které, stejně jako jóga, mají v mém životě nezastupitelné místo. Na mých lekcích tedy vycházím z tohoto spojení.

Milana Rubtsová: Vinyasa jóga

středa 19:00-20:00
Kontakt: Milana Rubtsová, tel. 776 780 623, rubtsova.milana@gmail.com

Jmenuji se Mila a ráda bych vás přivítala na lekcích vinyāsa jógy. Jógu cvičím 6 let a poslední dva roky ji učím. Během lekce budete rozvíjet schopnost soustředit se na svůj dech a pozorovat své tělo, pocity a objevující se myšlenky a emoce. Správné dýchání s aktivním pohybem a protahováním pomáhá zmírnit uložený stres a s ním související napětí, které se v těle ukládá jako reakce na životní výzvy. Dynamika lekce přesouvá vaši pozornost od každodenních myšlenek, úkolů a plánů na vaši hlavní základnu - nádech a výdech. To vše aktivuje váš parasympatický nervový systém, který je zodpovědný za tělesný program "odpočinku a trávení", jenž reguluje naše vnitřní procesy. Dává tělu signály, že ve vašem životě je všechno v pořádku. Vedená body-scan meditace vytváří pocit úlevy a přináší klid mysli, učí vás všímat vašeho těla a respektovat ho. Hodina je zakončena cvičením vděčnosti za život a vše, co přináší.