29.08.2016 11:05

Kurzy právě teď pro podzim 2016

 

Mindfulness

Jak zvládat stres a negativní emoce
díky plnému prožívání přítomného okamžiku.

Kurz  vychází z  klinicky ověřeného lékařského programu MBCT. Pomocí jednoduchých cvičení všímavosti (mindfulness) se se můžete naučit, jak být být vyrovnanější, nepodléhat navyklým stresujícím reakcím a mít více radosti ze života.

26. 9. - 21. 11. 2016, devět setkání v Praze

 

Víkend v přítomnosti 

Víkend je věnován meditaci všímavosti či vhledu (vipassana), klidnému odpočinku a plnému prožívání přítomného okamžiku v každodenním životě. 

30. září - 2. říjen 2016
Mindfulness ve vztazích

Udržování všímavosti (mindfulness) ve vztahu k druhému člověku přináší větší porozumění sobě a empatii k druhým. Všímavost zpřehledňuje komunikační a emoční návyky a dává nám tak větší svobodu vybrat nejvhodnější způsob, jak se v daném vztahu zachovat.

26. 10. - 14. 12. 2016, osm setkání v Praze

Víkendový kurz mindfulness ve vztazích
21. - 23. října 2016

Focusing - Dialog s emocemi

Focusing je metoda umožňující lépe porozumět emocím, přijmout je a učinit z nich spojence. Dialog s emocemi
Prodloužený víkend spojený s prožitkovou jógou

27. - 30. říjen 2016

 
Empatická komunikace

Jak ustát konflikt a lépe si porozumět

  • projít hádkou s blízkým člověkem a být si blíž, než předtím
  •  využít konflikt s kolegou, aby se Vám lépe spolupracovalo
  • upřímně si říci o to, co potřebujete, nebo někoho odmítnout, a nadále spolu dobře vycházet
12. listopad 2016

Mindfulness

Jak zvládat stres a negativní emoce
díky plnému prožívání přítomného okamžiku.

Kurz  vychází z  klinicky ověřeného lékařského programu MBCT. Pomocí jednoduchých cvičení všímavosti (mindfulness) se se můžete naučit, jak být být vyrovnanější, nepodléhat navyklým stresujícím reakcím a mít více radosti ze života.

26. 9. - 21. 11. 2016, devět setkání v Praze

 

Víkend v přítomnosti 

Víkend je věnován meditaci všímavosti či vhledu (vipassana), klidnému odpočinku a plnému prožívání přítomného okamžiku v každodenním životě. 

30. září - 2. říjen 2016
Mindfulness ve vztazích

Udržování všímavosti (mindfulness) ve vztahu k druhému člověku přináší větší porozumění sobě a empatii k druhým. Všímavost zpřehledňuje komunikační a emoční návyky a dává nám tak větší svobodu vybrat nejvhodnější způsob, jak se v daném vztahu zachovat.

26. 10. - 14. 12. 2016, osm setkání v Praze

Víkendový kurz mindfulness ve vztazích
21. - 23. října 2016

Focusing - Dialog s emocemi

Focusing je metoda umožňující lépe porozumět emocím, přijmout je a učinit z nich spojence. Dialog s emocemi
Prodloužený víkend spojený s prožitkovou jógou

27. - 30. říjen 2016

 
Empatická komunikace

Jak ustát konflikt a lépe si porozumět

  • projít hádkou s blízkým člověkem a být si blíž, než předtím
  •  využít konflikt s kolegou, aby se Vám lépe spolupracovalo
  • upřímně si říci o to, co potřebujete, nebo někoho odmítnout, a nadále spolu dobře vycházet
12. listopad 2016

 

—————

Zpět


Kontakt

LOTUS CENTRUM

Dlouhá 2 Praha 1, 110 00 IČ 67982433

Manager Lotusu
David Valouch
tel: 775 484 565